Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроника

    Тези дни карам дизеловата 166-ца и явно имам проблем с климатроника и по точно с работата му през топлия период на годината.Проблема е следният,качвам се в колата паля и пускам климатроника на Full Auto на 18 градуса примерно,той започва да работи добре и духа студено,но до един момен в който по незнайна за мен причина започва да духа все по слабо и все по топло,това може да продължи и аз незнам колко време след което пак почва да работи добре,а ако спра колата и я изгася при следващото палене си духа направо топло,тоест това което вкарва от вън.Миналата година правих профилактика и съм го дозаредил,не че е невъзможно пак да е за зареждане,но май не е там проблема?

  • #2
    Ако смесителната клапа не се мандахерца неправилно, проблемът може да е в разширителния клапан на климатика.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Как да проверя за тази клапа и евентуално как се отстранява този проблем?Този клапан къде е,че миналата година при профилактиката ми смениха някакъв клапам който е над кутията с моторчето на парното?

      Comment


      • #4
        Баш там се намира - на входящата тръба на изпарителя. Това дали работи правилно може да го установи най-вече специалист по климатици с подходящо оборудване.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Аз вече се разбрах с човека който минала година я прави,но е е лошо да проверя преди това и тази клапа,къде се намира и как да стигна до нея и въобще дали е по моите сили?

          Comment


          • #6
            Е не е зле да я закачиш с компютър. Доста неща показва като данни в реално време.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              В смисъл,какво да гледам като я закача?От скоро имам FiatEcuScan и все още не съм много в час,абе направо съм си лаик.

              Comment


              • #8
                Дали има вариант да е от датчика който следи за температурата в купето,този под волана в дясно?Защото имам усещането ще започва да духа топло,а не това което е от вън?Колата днес я оставих и да се надяваме че ще открият проблема.

                Comment


                • #9
                  Компресора дали работи?
                  Перките включват ли се?
                  Струва ми се,че компресора ти вдига високо налягане и пресустата го изключва.
                  Другия вариант е ниско ниво на френ в системата поради теч.
                  Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                  Comment


                  • #10
                    Може да е точно това,аз имах малко ядове тия дни точно с такива неща.
                    Alfa 155 1.7,1.8 ex
                    Alfa 166 2.4 3 ex
                    155 1.8 MY 95 sport

                    Comment


                    • #11
                      Това с малкото фреон мисля че не е,защото когато работи,духа много студено.За перките и аз си го помислих,но и те си работят нормално,компресора също се чува как тръгва,остава това което казвате за високото налягане и последващото изключване от пресостата,но ще видим в понеделник ще имам резултат и се надявам да се похваля с отстранен проблем и работещ климатроник.

                      Comment


                      • #12
                        Като се замисля миналата седмица ремонтирах витото. Симптомите бяха сходни,в балкан стар след диагностика ми казаха,че компресора е заминал. В един сервиз на отбивката за Лозен го оставих и се оказа някакъв клапан на компресора,ако не се лъжа за високо налягане,но не съм 100% сигурен.
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #13
                          Абе защо ли имам неприятното чувство,че и при мен ще е компресора,при мен до сега никога на която и да е кола не съм минавал с дребни ремонти.Тези пичове в Лозен оправиха ли го и с колко олекна?

                          Comment


                          • #14
                            Пичовете в Лозен си разбират от работата,смениха въпросния клапан и сега климатика работи та се пилее.
                            Бях се приготвил за нов компресор,а те ме изненадаха с 240лв за клапана(в тази цена включват клапан труд и малко дозареждане на фреон)
                            Размина ми се смяната на компресор.
                            Важното е да имаш добри хора които си разбират от работата и да са малко от малко честни и да не ти одерат кожата.
                            В днешно време трудно се намират такива хора,имайки предвид колко са скъпи ремонтите по климатичните системи.
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #15
                              Да така е,аз затова всички коли които съм имал ги карам при един пич в Сандански който смея да твърдя че си разбира от работата и не е кожодер,а тука в Петрич само знаят да дозареждат и да искат луди пари,а нищо неразбират,но пък са със самочуствие което за жалост е без покритие и аз поради тази причина от години съм ги забравил.

                              Comment

                              Working...
                              X